1 Şubat 2012 Çarşamba

İbrahim Ayaz'ın Yolculuğu...


Hamileliğimle  başlamak istiyorum:) 9 ekimde öğrendim.Zaten bekliyordum daha önce kötü bir tecrübem vardı.Bu sebeble tabiki sevincimi dilediğimce yaşayamadım.Ya yine bebeğimi kaybedersem korkusu sevincimi hep boqazımda düğümledi.Bir cok dr. gezdim tabi ilk gebeliğimden sonra yapılan genetik testimde faktör ıv leiden heterezigot çıktı.Yani trombofoli taşıyıcısıymışım ve bu yüzden 9 ay boyunca clexan 0.4 lük kullanıcağımı öğrendim.Bu bana cok zor geldi ve beraberinde korkular getirdi.Hergün aynı saatte eşimle birlikte bu iğneyi yaptırmak için polikiniğe gitmeye başladık.Aşırı derecede yakıcı ve yapıldığı bölgeyi morartan bi iğne bütün bunların yanında tam 8. haftada bulantılarım başladı hiç birşey yiyemiyordum.Dr. gittik serumlar ,ilaçlar vs. ama bebeğimin kalp atışlarını dinlemek ve onu görmek butun sıkıntımı gideriyordu.5. ayımda iğneyi artık eşim yapmaya basladı önceleri bu fikir bana imkansız geliyordu hele kendim yapmam olanaksızdı.5  şubatta eşim yanımda değildi iğnenin saati geçerse tedirgin olduqum için mecburen bi cesaret aldım elime ve göbeğimden yaptım o günden sonra hep kendim vurdum:)(ha şimdi yaparmıyım yine hayır nasıl yapmısım bende bilmiyorumm:))Kusmalarım doğuma kadar azalarak hatta sadece sabahları olmak kosulu ile doğuma kadar sürdü.
   Hep bir oğlum olsun istiyordum ve öyle olacaqını  öğrendiğimde mutluluğum ikiye katlandı.Alışverişler ,ultrasonlar,gezmeler,tatlılar... hamileliğimi düşündüğümde aklıma gelenler...
Bu surede yapmış olduğum en büyük hata sezeryan doğum istemekti:( Korkularım mantığımı yendi ve 06.06.2011 e gün aldık.İğneyi 4 gün önce bıraktım.Herseyimiz hazırdı ama ben değildim hiç bir zaman olmadım yine olsa yine olmayacağım:)Saat 14:00 da ameliyathanedeydim çook soğuktu korkunçtu yada ben çok korkaktımmm bilemiyorum.Epidural anesteziye karar verdim. İşlemler başladığı anda belimde biraz sızı hissettim arkasından bacaklarımdan kaynar bi su aktı sanki ve artık bacaklarım benim değildi ... Bebeğim doğum kanalına girmiş ve kan yutmuş doğum biraz sıkıntılıydı... Neyse ki sağlıkla doğdu oğlum. Ben yine yanlış kararımın acısını çekiyordum.Onca hazırlıqım boşa gitti ağrılarımdan hiç birşeyin tadını çıkartamadımm neyse işte böyle bir sorun olmadıkça sezeryan ASLA derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder