10 Şubat 2012 Cuma

SIRALA SIRALA SIRALA LALALALA :)

       Veeee 8aylık olduk.Zaman nasıl geçti oğlum nasıl büyüyor anlamıyorum bu hıza yetişememekten korkuyorum.Hamilelik ne kadar uzun sürmüştü..
     
       Artık akıllı oğlum herşeyi daha iyi anlıyor daha da bilinçli bakıyor.Şimdi  merakımız yürümek halbuki benim garfield 'ım okadar tembeldi ki dönmesi için aylarca bekledim yürümesi için de çoook beklerim sanıyordum ama pek bir hevesliyiz. Bütün gün kanepelerin kenarında yada yürüme arabasında :) Bir an önce kendisi yapsa ne iyi olacak:)Yürüteç almayı hiç düşünmedim ozellikle erkek bebişlere zaten tavsiye edilmiyor.Geçen ayda hoppalasına veda etti oğluşum çünkü zıplamayı alışkanlık haline getirdi ayakta durma pozisyonuna gelir gelmez zıplamaya çalışınca kaldırdım gitti....Ayrıca bu ayda ki gelişmeler içinde yalancı öksürükler,sinirlenmeler,kızıp,bağırmalar da var:) Erkekimmmm benimmm:)
         
        Hayır ben bütün annelerde ve bende de bolca olan bu hevesi anlamıyorum bir an önce yürüsün, konussun , yesin ,içsin ,büyüsün yaa hepsi sıraylaaa be kadın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder