1 Şubat 2012 Çarşamba

Denenmiş Beğenilmiş Tariflerim:)


                                                               

                                                                  _ELMA TATLISI_


KREMA İÇİN MALZEMELER:
2 çorba kaşığı buğday nişastası
1çorba kaşığı un
1 su bardağı tozşeker
1lt süt
1paket vanilya
ocaktan indirince 1 çorba kaşığı margarin yada tereyağ

     İstenilen sayıda elmayı kabuklarını soyup bölmeden içini temizle.Tencereye dizip elmaların yarısına kadar su doldur.Yine istenilen miktarda (ben 1 tarçın,5 karanfil,7 narçiçeği kullandım) tarçın karanfil narçiçeği ekle.Her elma için 1 çorba kaşığı şeker üzerlerine serpip kaynat.Çatal girecek kadar yumuşayınca kapattım

Sonra her elmanın altına petibör busküvi diziyoruz iç harç dokulmesin diye.elmaların içine üstten daha önce karıstıdığımız kuru üzüm (ben kuş üzümü kullandım),dövülmüş cevizi dolduruyoruz.

Ayrı bir tencerede muhallebiyi pişiriyoruz.Ilık hale gelince elmaların üzerine döküyoruz.Üzerine tarçın ve hindistan cevizi serptim ben isteğe bağlı:)
                                                                                                 
                                                                                                              AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder